Sazenin Kızlar 31+1 deyiz yavaş yavaş yıkamaya başladım. İlk pike müslin örtü gibi şeyleri yıkadım Kıyafetler ütüleniyor biliyorum da bu müslin pamuk örtüleri de ütüleyecek miyiz 😅 sizde durumlar ne başladınız mı hazırlıklar ne durumda ✨️🩰
Mrvsmt2502 Sazenin ilk doğumda her şeyi yıkayıp ütüledim a dan z ye . Şuan ikimciye hamileyim her şeyi 60 derecede yıkadım sadece 🤷♀️
Sazenin Mrvsmt2502 ikincide bi salmışlık oluyor sanki 😅 30 derecede yıkadım ben daha ilk yıkamalar diye 60 çok geldi🫠
Sazenin kahvesever__ ütüleme gerekiyor demek ki 😅 kaç derecede yıkadın? 30 dereceye attım da ben baya öncesinde hem tambur temizleme hem de 90 derecede boş çalıştırdım 🫠
Sazenin Minnaksever bende çok sürdürülebilir olacağını düşünmüyorum😅 ama ilk seferde yapayım bakalım devamı nasıl olur bilinmez 🤭
Yogurtlupilav Çocuk 1 aylık fln olasıyla kadae her şeyi ütüler sonra ütüleme işini salarım diye düşünüyorum 😄 2 çocukla çocuk donu ütüleyen annelerden olamam muhtemelen 😊
Sazenin Yogurtlupilav ay bana çamaşır işleri normal zamanda bile çok eziyet geliyor 🫠 bebişe heyecanla yapıyorsun tabi ama ne kadar uzun ömürlü olur bilmiyorum 😅
Mrvsmt2502 Sazenin bebek kıyafeti olunca bide baza altımda bekleyenler olunca ben 60 ta yıkadım neyaz sabunla hiçbir şey olmamış çok güzel kokuyorlar 😃 evet ikincide salmışlık geliyor ama vakit az olmasından kaynaklı sanırım 3 yaşında bebeyle bütün gün ütü yapamam şuan 😂
zeynosileannis Sazenin herşeyi yıkayıp ütüledim doğduktan sonra belki bir kere kayınvalidem yapar bir dahada yapmam 😂
Sazenin zeynosileannis bende benimkini çağırdım ütü yapmaya ama pek istekli istekli gelicem demedi 🥲 öyle enerjisiz isteksiz de olsun istemiyorum 🥴 mutlu mutlu yıkıyorum şimdi ilk heyecan diye
Sazenin Mrvsmt2502 benimkiler paketli kullanılmamış ürünler olduğu için 30 da yıkadım 40 mı olsa diye düşündüm ama bilemedim sonra 😅 ekstra durulama da yaptım köpük vardı çünkü daha kapakta, ay haklısın tabiiki yapılmaz bi şey olmaz inşallah 🫠
Mrvsmt2502 Sazenin kız benimkilerde paketliydi her şeyi kapalı sakladım ama yinede güvenemedim niyeyse 😃
Sazenin Mrvsmt2502 küçülür bozulur şekli diye yıkayamadım bi de etiketlerinde hep 30 yazıyordu 🫠 ütüleyecem bir de varsa mikrobu kırılsın
myangelson Sazenin bizim de bugün yıkandı ama utulenecek hepsi müslin örtüler falan baya kırışık gibi duruyor 😅😅 ince muslin benimkiler
Sazenin myangelson benim de ince de var bir tık kalın da var penye de var 😅 bi çamaşır teli dolusu örtüm varmış 🤭 daha peluş olanları yıkamadım tüy çıkar bulaşmasın öbürlere diye 🤭 örtü işini biraz abarttım galiba 😶🌫️
seyma0661 Sazenin normal müslinleri ütüledim ama 4 katlı müslinler oluyor ya onu ütülemedim şekli açılmasın diye
Sazenin seyma0661 evet benim de müslinler çok kırıştı, pamuklu örgü desenli olanlar var benim de onlar ütü tutar mı bilmiyorum olmadı uzaktan buhar yaparım teşekkür ediyorum 🌸✨️