Visneli1so-s Valla benimde hamileyken iştahım olmadı pek normal ne bulduysam yedim yani ne denk geldiyse toplam 4 kilo aldım bebeğim 3750 doğdu bebeğin kilolu olması biraz da genetik canım anne yada baba iriyse oluyor diğer türlü ne yersen yee aşırı kilolu olmayan bebekler var sağlıklı olduktan sonra da kilosunun pek önemi yok 😊