crnsydm merhabaa diyetisyene gittim ama ne yalan söyleyeyim pek programa uyamıyorum 😁 saatler, ara öğün hazırlama vs zorlayıcı oluyor, tam olarak oturtamadım bir türlü.
Sabah bunu ye, akşam bunu listelerine çoğu zaman uyamıyorum 😁
Onun haricinde yediklerime dikkat ediyorum. Glisemik indeksi yüksek olan şeyleri tüketmiyorum. Beyaz ekmek, pirinç, patates vs. Patates şeker dalgalanması yapıp ayıltıp bayıltıyor beni onu farkettim 😁 Bir de uzun süre aç kalmamaya dikkat ediyorum.
Şekerimi sabit tutmaya çalışıyorum kısacası