Shda Esrasrgn göbeğim çok hafif belli gibi ama gazda olabilir🙈 cumartesi günü 2li test için randevum var. İnşallah hayırlı sonuçlar alırım bakalım.
Ruya22 ✋🏻Bizde 12.haftamıza girdik pazartesi kontrolümz var inş herşey yolundadır.Allah izin verirse ikizlerim oluck ama mide bulantıları ve kusmadm kilo verdm o yZden bizmde belli dğeil görünşte :)
Brsnhsm Valla ben 1 kilo aldım bile. Pantolonların da düğmeleri sanki zorluyo artık. Göbek mi bebek mi anlamadım 🥰
Melekakyz Hafiften çıktı karnım kusmam vs olmadığı için kilo aldım 😂 1bucuk kilo kadar.banada herşey dar geliyor sıkıyor artık 🙄