Vallahi ne oldu bilmiyorum biraz sinirlerim bozuldu yedi hafta ile uyumluymuş 10 ml bebek fakat kalp atışı yok dedi haftaya gel dedi haftaya kadar bekleyemiycem heralde cuma yine devlete gideceğim herkes farklı bir şey söyle yedi haftalık olamaz normal adet oldum ama o zamana