Ateş varsa hemen acile gidin. Şuan çok ciddi salgın var geçen hafta bende geçirdim ateşim olmadığı halde gittim parol serum taktılar vücut ağrısı, sırt ağrısından nefes alamıyordum. Serum baya iyi geldi. Ama sizde ateş de var bebek için çok tehlikeli hemen gitmelisiniz