glbrn48 Kızlar en son kan değerlerimde sertbest t4 değerim düşük çıktı doktor bi sonraki kontrolden önce tekrar yapmamı istedi.bu durumu yaşayan varmı? Bi sorun yaratıyormu bebek için
Aleyysss000 glbrn48 Bebek kendi troid bezlerini çoktan üretmiş canını sıkma hamilelikte olabiliyor böyle iniş çıkışlar doktorun ilaç verir düzenli kullanırsın değerin normale döner
glbrn48 Aleyysss000 🙏 saol valla google dan bakınca psikolojim bozuldu zeka geriliği olur falan filan yazıyor.korktum
Aleyysss000 glbrn48 Zeka geriliği için çok çok yüksek değerlerin uzun süre tedavi edilmemesi gerekir ancak o zaman risk oluşturur ki genelde ilk üç ay daha çok söz edilir bu durumdan çünkü bebek henüz senin troid bezlerini kullanıyordur üç aydan sonra kendi troid bezlerini oluşturmuş olur. Dediğim gibi ilacını düzenli kullan doktor takibini yapsın yeterli şu süreçte bebeğini etkileyecek bir durum yok için rahat olsun geçmiş olsun 😊
Lale9191 Benim de normal değerlerden düşük çıkmaya başladı 5. aydan sonra ama tsh normalse bir sorun yaratmaz diyolar endokrin de kadın doğumcu da böyle söyledi bana, dediğiniz gibi durumlar çok uç değerlerde olabilirmiş ancak.
glbrn48 Lale9191 tsh normal serbest t4 alt sınırı 0.93 se bnm 0.83 çıkmıştı sadece zaten.yani insan biraz pimpirikli oluyor bide ilk gbelik olunca🥰😂
Lale9191 glbrn48 anlıyorum sizi ben de tedirgin olmuştum ama doktorlar böyle söyleyince rahatladım biraz siz de yine ara ara ölçtürün fazla düşerse belki müdahale edilir içiniz rahat etsin ☺️