Svcnhzr Kızlar merhaba 34+2 hamileyim sarı akımtı var ve peçete ile silerken yoğun sarı görünüyor be bu bilen var mı
KubraYksl1 Svcnhzr enfeksiyon olabilir. Doktorunla konuş durumu anlat tahlil ister büyük ihtimalle ona göre eğer gerekli görürse antibiyotik verir sana.
babyandmom__ Svcnhzr Bana doktorum nişan olabilir demişti alttan muayenede açıklık görmedi. Enfeksiyon başlangıcı dedi. Doktoruna bir danış istersen
KubraYksl1 Svcnhzr korkmayın dua edin. Doktorunuza mutlaka danışın. Zaten risk görürse sizi direkt Nst’te bağlar.