AybenYB sağlıklı şeylerin fazlası bile zarar. Sürekli olmamak şartıyla yemekte bence bir sakıncası yok. Ben ilk gebeliğimde, cipste yedim, jelibonda. Hiç kasmadım açıkçası, 2. De de yine bu şekil yapıyorum, kendi kilo kontrolüm için her güne bir abur cubur koymamaya dikkat ediyorum sadece. Bu kadar kasmamak lazım 😌