Meliiisss canım çok tebrik ederim Allah sağlık sıhhatle kucağına almayı nasip etsin🤲🏼❤️ Nasıl hamile kalabildin bir tedavi filan oldun mu yoksa normal olarak mı kaldın? Biz yaklaşık bir senedir doğal yollarla deniyoruz olmayınca klomen kullanıp yumurtalarım büyüyünce çatlatma iğnesi oldum 36 saat sonra ilişkiye girdik eşimle, bugün de girmemiz gerekiyor ama girmedik henüz...o kadar yordu ki bu zoraki birlikte olmalar... bir de doktor yumurta büyüklüğümü ölçerken rahim duvarı ince demez mi😢 üstüne çok durmadı bu konunun sadece ince dedi ama eve gelince araştırdım rahim duvarı inceyse döllenme olsa da embriyo tutunamazmış filan😢 çöktüm dünden beri ağlıyorum Allah ım senin gibi herkese nasip etsin ama umudum kırıldı çok yıprandım bu aydan da umudum kalmadı nedense...adetime çok var daha klomen ovitrelle tedavisi oldum ama tükendim artık öyle hissediyorum.. Bu aydan sonra artık bebek hayaliyle yönlendirmeyeceğim hayatımı olmazsa olmasın bitik durumdayım çünkü... çok yordu beni bu süreç😢