Nilpekan Merhaba, adetimin 3.günü hormon testi yaptırdım. Fsh değeri gözümü çok korkuttu. Anlayanlar yorum yapabilir mi ? Gebeliğe engel mıdır? 4 aydır gebe kalamıyorum.
Ela009 Nilpekan evet fsh bi tık yüksek ama çok değil merak etmeyin benimki çok yüksek çıkıyor doktorunuz ne dedi amh testi yapıldı mı?
Ela009 Nilpekan fsh yüksekliği evet engeldir gebeliğe ama benimki çok yüksek çıktığı için öyle tüp bebek diyor doktorlar