Merhaba arkadaşlar, bugün şeker yüklemesi için aç karnına gittim. 50 gram yükleme olacaktı. Kan alındı içeceği içtim. 1 saat geçmesi gerekiyordu tekrar kan vermem için 25. Dk da istifra ettim. Bu durumda tekrar yükleme yapılıyor mu başına gelen var mı? Doktoruma sordum henüz dönüş alamadım