Esraka ilk doğumumu yapmistim benim doğumum değildi sancım vs yoktu suni sancı verdiler dayanilmazdi suni sancı ondan tercih ettim hiç memnun kalmadım asla tavsiye etmem . Eğer kendi sanciniz ile doğum yaparsanız çok daha iyi evet ağrı hissetmiyorsunuz ikinamiyorsunuz beni mahvettiler dikişim çok fazlaydı basurlarim şişti 12 gün boyunca ağladım iğne ilaç tedavisi gördüm yanlış ikinmaktan basurlarim için amaliyat dendi onuda kabul etmedim dikişlerim çokken ve çokta ağrıyorken bide basurdan amaliyat olamazdım belki memnun kalanlar vardır ama ben asla tavsiye de etmem tercih de etmem