Tugbayldrm51 Tgbakrc Ben kızıma Miray ismini koyacağım. Ay gibi ışık saçan demek bence düşünebilirsin😊
Talentedmom Suavage_mom ay benim de çok hoşuma gidiyor inci bence çok hoş bir isim incisare de güzel olur
aryaparla1 Tgbakrc ikinciye kızım olacak ilk kızımın adı Arya ikinci kızıma biz isim düşünemeden ablası Parla diyor sanırım Parla koyacağız 😂