ogretmennn ay bu ay aynısını bende yaşadım geçen ay kan vermiştim hiç bir enfeksiyon vs yok tahlillerim çok güzel çıktı idrar vs ama yeşil akıntıya rastladım 1-2 kere normalde hep beyaz olurdu ama ayırt edemediğim için çok üstünde durmadım 8-9 gün kaldı bat a çok kafaya takmıyorum doğrusu hatta adet olacağım günü bekliyorum gibi bişey içim hep umutsuzluk 😞