Yildiizr Merhaba hanımlar, 20+3teyim ve 17. Haftadan beri çok sıvı hafif beyazımsı kokusuz akıntı geliyor. Herhangi bir enfeksiyonum yok, idrar yanmam ya da başka bir durum yok. Bu durumu yaşayan var mı?
Ftmaa28 Yildiizr normal benim de su gibi olurdu hamileyken doktor bir sürü fitil ilaç bilmem ne verdi geçmedi doğum yapınca bir şey kalmadı çok şükür