Kızlar ben birkaç gün önce dikişlerimi aldırdım böyle hafif lekelenme gibi akıntım oluyor çok hafif alınma esnasında biraz kanadı zaten.. 37+3 üm şimdi nişan falan gelme durumunda o lekelenmeden dolayı sanırım anlamayacağım seçemicem yani sizler neler yaşadınız ne zaman doğurdunuz sonrasında