AnlatmayaGerekYok Bfhvcffesra özel hastaneye gidiyorum doktorum şeker yükleme yaptıracağız hastanede cuma günleri yapılıyor cuma gel yapalım demişti geçen hafta. Bende ücretli sanıyordum ama ücret istenmedi
Eseses11 Bfhvcffesra ben çevremde ki çok kişiden duydum şeker yüklemesi iyi değil. Şeker yüklemesi yapan birinin bebeği de 12 günlük ve şu an şeker hastası. Bence iyi bi araştırın. Şahsen ben yaptırmayı düşünmüyorum.
Nursemom Bfhvcffesra bende 2gün önce yaptırdım. İdrar tahlili + kan sayımı + şeker yükleme toplam da 164 tl ödedik. Ama bence özelden özele fark olur ve ayrıyeten testler isteyebilir doktorunuz
Bfhvcffesra BehiyeGrel doktorum şeker yükleme testi gelecek ay yapılacak dedi o kadar mg demedi sağlık ocagindada yapiliyomuki ben yapsammi bazen diyom
BehiyeGrel Bfhvcffesra Eğer demediyse siz sorun 50mg yükleme yaptırsam yeterli olur mu diye ? Çünkü ücretsiz yapılıyor sadece ilaçı alıyorsunuz kan vermeniz gerekiyor aç/tok şeklinde..
Bfhvcffesra Eseses11 bende düşünmüyorum zaten ama ücreti öğrenmek istedim esim zorlar yada doktor illa yap derse yaparım
cagladuz Özel hastanede yaptırdım ücret olarak 7 tl ödedim. Aşağı yukarı aynı fiyat 10 tl yi geçmeyecek bir ücret alıyorlar.