Sizdenbirii1 Bsbnkz merhaba bu durum bende de var şuan yani aman aman bi kaşıntım yoktu ama fark ettim ki bi haftadır kaşıntım var tansiyonum yüksek değil nasıl bi yol izlediniz siz
hanifeerman Asyasel1720 canım şuan bende de protein kaçağı var mide bulentilerim çok acaba ne zmn sonra yada sınırda olduğunda bir sikinti yaşatır mi yarın idarar teslim edicem hadtaneye çok korkuyorum bir yandan yardımcı olursan sevinirim