cerkes46 Bugün doktor kontrolüm var ama şimdi lavaboda peceteye sildigimde açık kahverengi sanki adet başlanginda olduğu gibi leke oldu yerleşme kanaması nasıl oluyor bilen yardımcı olabilirmi
Gzde_defne cerkes46 kırmızıya dönerse adettir.pembe yada kahve şeklinde olur yerleşme kanaması 3.4 gün sürebilir sadece sildikçe gelir yada çamaşırınızda belli olur. Adetiniz geldi mi yada kaç gün var
cerkes46 Gzde_defne hamileyim geçen hafta perşembe artış normal tekrar beta verme demişti doktorum bugün için randevu vermiştim adetim geçeli 12 gün oluyor
Gzde_defne cerkes46 progestan verdimi doktorunuz.gebelikte leke bile normal değil tabi yerleşme kanaması olabilir ama her ihtimale karşı ilaç veriyorlar yada iğne yapıyolar
cerkes46  Kese görüntüsü böyle ilk defa keseyi bugün gördük 15 ocakta beta 213 dü bugün 23 ocakta 3213 çıktı haftaya kalp atışı için çağırdı tekrar
Gzde_defne cerkes46 maşallah sıkıntı yok diyorsa yoktur negatifi üzerinize çekmeyin çok düşünüpte.sadece devamı gelirse tekrar gidersiniz doktora