sena0104_ bende kan sulandırıcı vuruyordum doğumdan sonrada 15 gün kullandım çok şükür kurtuldum şuan😊 kilo alınırsa verilirde bebiş sağlıklı olsunda hiç takmayin 😊ben veremedim valla sıkıntıdan yiyorum🤭😀98de kaldım hamile kaldığım kiloya gelebildim sadece normalde doğumdan sonra 94e inmistim geri almışım 😀