Ahsenveannesi 35haftalık olduk bugun ama bebeğin baş cevresi 37 ile uyumlu doktor suan sorun yok dedi ama bu durumu yasayan var mi normal dogum icin sıkıntı olur diye korkuyorum
Nagos Ahsenveannesi bana da öyle demişti doktorum ama ulstrason kaynaklı sonra düzeliyor haftaya göre oluyor sen bublara takılma riskli bisey değil öyle olsa da
Ahsenveannesi Merveegazann valla sorun ne olur belki yirtik cok olur ben bundan korkuyorum birde bir hafta falan kavun gibi bir kafayla dolasabilir bebek😂
Merveegazann Ahsenveannesi ben demiştim koca kafalı mı olcak benim çocuğum diye yok yok toparlar o dedi ama yinede içimde Bi şüphe olmadı değil 🤭😂
Ahsenveannesi Merveegazann valla benimki toparlayacagina buyuyor😂ya dogdugunda cok fark edilmez belki bile basinin bir cm 2 cm daha buyuk oldugu ama dogarkan zorlar mi o beni korkutuyor insallah toparlarlar doguma kadar☺