Bugun doktoruma kontrole gittim,artik 2 haftada 1 gitmeye basliyoruz☺️
Yüzünü göstermedi prenses,dogum kanalina girmis☺️
Kilosu 1900 boyu 42 cmmis
Normal dedi doktorum
Nst icin 34 veya 36 da bakariz dedi
Bu haftada olanlar sizin bebislerin kilosu nasil☺️