Hanımlar merhaba bugün itibariyle artık 6+0 olduk çok şükür inşallah hepimiz sağlıkla ilerleriz bende herhangi bi belirti yok normal mi acaba ? Kasık ağrısı nadir olmaya başladı 4 haftalıkken daha sıktı bel ağrısı vs nadir oluyor bulantılarım da yok ben şey duymuştum doğruluk payı var mıdır acaba ? Miden bulanmaya başladıysa eğer çocuğun kalbi atmaya başlamıştır doğru mu acaba ? ( DOKTORA GİTSENE DİYENLER YAZMASIN GİDİCEM DAHA KÜÇÜK DİGE GİTMEDİM) haftaya gideceğim