Heycanligebe bende de 33.haftamdan beri nstde sancı çıkıyor serum alıyorum ama ciğer geliştirici yapmadı doktorum bebeğin kilosu iyi gerek yok dedi hatta 34.haftada gene sancım çıktı artık doğsada erken doğum sayılmaz dedi oyuzden sordum kilosunu belki banada vurulması gerekiyordu ciğer geliştirici ama vurulmadı