Melekyeni Hanımlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 12 haftalığım şuan kontrole gittiğimde kese etrafında kanama gördü ama vajina dan gelen bişey yok sadece kese etrafında böyle olupta kendi kendiliğine ne zaman geçer acaba başına gelen var mı
Kbrblr Melekyeni benim de başıma geldi bu durum 17. Haftada geçmişti. Dikkat etmek gerekiyor ben çok dinlenemedim ama siz dinlenin ağır iş yapmayn
Rusapolat Melekyeni benimde öyle olmuştu. Kesesi zamanla etrafındaki kanı emiyor. Çok fazla hareket etmemem lazım. 2 hafta yattım evde fiilen sonra geçmişti.
Ktnrovr Melekyeni aynı şekilde benimde sadece kese etrafı kanama alanı vardı ama kanama hiç gelmemişti şimdi 17 haftalığı kanama alanından eser yok benim doktorum önlem olarak progestan fitil vermişti için rahat olsun sadece hareketlerine dikkat et kanama alanı kapanana kadar dert edecek bir şey değil çok şükür kanaman yoksa
Melekyeni Kbrblr tayinviyim tek başımayım ailemden kimse yok hiç değilse haftada bir temizlik yapmam gerekiyor ama bilemedim biraz moralim de bozuldu açıkçası
Melekyeni Shnkh ilaç vermedi kanamam yok sadece kese etrafında dedi çok önemli değil ama yorma kendini falan dedi
Kbrblr Melekyeni ben de aynı durumdayım kimse yok yardımcı olacak artı 3 yaşında kızım var evde ama şükür geçti inşallah sizin de geçer
Melekyeni Rusapolat bana da iki hafta sonra geldi inşallah geçer yolculuk planım da vardı onu da erteledim böyle olunca
Rusapolat Melekyeni yola çıkma kanama geçmeyene kadar. Allahım onu sana bağışlasın. Sağlıkla kucağına al
Angel19 Melekyeni bende az önce doktordan geldim benim de kahverengi lekelerim geliyordu.doktor kese etrafında 3 cm ilk knama alanı var kanamalar her zaman düşük tehdididir dedi Protestan fitil kullanıyorum sabah akşam kendini çok yorma istirahat et dedi .bende korkuyorum açıkçası .insallah sağ Salim alırız kucağımıza
Melekyeni Angel19 inşallah 🙏 benim tek olumlu yanım kanama sadece kese etrafında korkulacak birşey yok dedi ama insan yüne korkuyor
kardelenimm Melekyeni benim 7. Haftada vajinal kanamamla farkedildi 4 hafta sonra düzeldi progestan fitil kullandım ve hep yattım
Melekyeni kardelenimm bana da doktor özellikle sordu vajinadan var mı diye ama yok o yüzden heralde ilaç vermedi