Tgbakrc Arkadaşlar bu nasıl bir şey artık nasıl hapşıracağım şaşırdım . Hapşurduğum an kaşığıma bi ağrı giriyor anlatamam . Bu durumu yaşayan var mı
MhysaTheGreat Tgbakrc ben de yaşıyorum aynısını hatta geçen iki büklüm kaldım o ağrı yüzünden dedim içimde bir şey koptu gidiyo herhalde otururken falan yine bi nebze olmuyor ama ayaktaysam aman tanrım didim gerçekten
Almira_ Tgbakrc hapsurmuyordum ahahahah haftanız ilerleyince hapsururusunuz. 36 dan sonra rahat hapsurmwya başlamıstm.ama.yine de karnımı tutuyordum
Heardlestgirll Beenn ilk gebeliğimde de aynı şeyi yaşadım. Ne zaman hapşursam hızlı öksürünce de aynı ağrı giriyor canım neden oluyor bilmiyorum.
Tgbakrc Talentedmom aynen tam olarak bu sanki o an bıçak saplanıyor . Bi süre sonra geçiyor canım çok yanıyor
Talentedmom Tgbakrc bence hamilelikle ilgili ciddi Bir şey değildir bence bende de oluyor çünkü Allahtan anlık oluyor sonra geçiyor
Nhrr Tgbakrc cenin pozisyonu gibi bişey tabiki her hapsurdugumda yapamiyordum ama yetistigim zaman ağrı baya azaliyordu.
Tgbakrc MhysaTheGreat ya öyle olunca ben bebeğe de bir şey oldu mu diye çok endişeleniyorum . Sizde de oluyor mu bu kendimi geçtim direk bebeği düşünüyorum . Onlar etkilenmiyorlar inşallah 🥹
MhysaTheGreat Tgbakrc evet ben de ondan korkuyorum ama herhangi başka bir şey olmuyor çok şükür sanırım bebek yerleşsin diye bedenimiz gevşediği için fazla hissediyoruz böyle hapşuruğu vs 😅
Bett2206 Hazırlıksız yakalanınca bana da oluyodu. Ani hareketlerde hala olabiliyor doktorum normal dedi
iiiremm Banada oluyor bende çok korkuyorum ya o anda bebeğime bişey oluyor mu diye doktoruma sormayı da unutuyorum umarım bişey olmaz