kucukoglum16 zeytin yağı çay kaşığının ucuyla vermiştim. eğer içemez derseniz, ek gıda döneminde, yediği yiceğe katabilirsiniz. zeytinyağı anında söküyor. ben bebekkende verdim çok şükür bişey olmadı aksine gazını çıkarıp tuvaletni yapıp uyuyprdu. o zamanlar tabi daha da az veriypdum