Kızlar 17 haftalık hamileyim.bebek gayet iyi kesesi düzgün ama 3 cm lik bir kanama alanı var kanamalar her zaman düşüğü tehdit eder dinlen istirahat et dedi. Protestan fitil kullanıyorum .basına gelen var mı kanama alanı fitille mi kaybolacak nasıl ilerleyecek çok korkuyorum