Anneler, anne olma yolunda ilerleyenler ve bütün çiçekler herkese iyi günler 🫶🏼
Maalesef 9. Aya girerken yine olmadı ve yine sonuç hüsran. Bu ay emindim. Yumurtlamam oldu catlamam da oldu. Ama yine bugün adet oldum. Eşim için sperm testi vermeyi düşünüyoruz. Henüz 1 yıl olmadı ama çok istiyoruz. Ya bekleyelim nasibi vardır diyoruz ya da test yapalım diyoruz. Ya da ne yapmamız lazım? Çok da düşünmemeye çalışıyorum. Bu ay ovulasyon testi yapmadan akışına bırakarak mı birliktelik olsa acaba? Teste göre ilerledikçe bu sefer adet günümü beklemiş oluyorum. Ay belki çok konuşup çok saçmaladım ama çok üzüldüm. Sizinle paylaşmak istedim. Yardımcı olursunuz belki diye düşündüm 🥹❤️
Sizleri seviyorum 🫶🏼 Bende bir evlat sahibi olmak istiyorum, anne olmak istiyorum 🤲🏼