Arkadaşlar benim oğlumun ismi Aslan çok severek koyduk. Herkesin kendi tercihi isteyen istediğini koyabilir hiçde hayvan ismi bilmem ne diye aklımıza gelmiyor çokda yakışıyor oğluma ismi. Ama ki bence Aslan ismi olan bütün bebekler yaramaz oluyor o açıdan biraz zor