Damlasel kızlar 16 haftalık hamileyim iki gündür mide bulantım kusmam ve halsizlik var normal mi ya geçmişti çünkü tekrar başladı sanki
Deleted33000 Damlasel bende 16+6 yım benimde hiç gecmedi her hamilelik farklı canım kimi geçiyor tekrar başlıyor kimi hiç gecmiyor rutin oluyor ilaç kullaniyormusun
Deleted33000 Damlasel bulantı ilca yazdır doktoruna bulantı olduğu günlerde kullan canım rahatlarsin ayrıca bazı vitamin ilaçları da bulantıyı tetikliyor doktoruna sor istersen
Deleted33000 Damlasel doktorum önce erkek dedi ben geçen rahatsizlaninca başka doktora gittim o da kız dedi pazartesi tekrar gideceğim bakalım son karar ne diyecek sen öğrendin mi
Damlasel Deleted33000 bana da kıza benziyor ama daha çok erken dedi değişir dedi ama 12 haftalıkken böyle söyledi haftaya gidicem inşallah belli olur
isminur5_7 Merhaba ben yeni katıldım aranıza 7. Haftadayım kusma hiç bende olmadı fazla bulantım da yok bu normal mi
Ppatya60 isminur5_7 normal canım her gebelik aynı değil ki ben ikinciye hamileyim ilk gebeliğimde kusma nedir bilmeyen ben bunda çok kusuyorum
isminur5_7 Peki kızlar ilk gebeliğim olduğu için tam aşina değilim acaba kız bebeklerde mı yoksa erkek bebeklerde mı çok bulantı oluyor🤔 ilk çocuğumun kız olmasını çok istiyorum