Hilallly Kızlar 37 haftalığım 3600 bebek ultrasına göre 39 doğum ne zaman olur sizce açılma vs yok ilk gebelik
616171_ Hilallly bende 39+1 sancı yok açılma yok bekliyorum yapmadığım şey kalmadı sanırım bebeğimin keyfine kaldı bundan sonra