Kızlar devlette bulamadığım için özelde randevu almıştım detaylı usg ücreti de ödedim şimdi devlette yer açılmış devlette de verdiler özeldekini iptal etmek istedim etmediler bu hafta pazar detaylıya gircem 1 ay sonra yani 4 hafta sonra tekrar gireceğim bu sefer devlette. 2 kez detaylı usg girmek bebeğe zarar verir mi? Nasıl bir yol izlemeliyim?