Vaveyla Merhaba 6 +5 gebeyim düne kadar hersey kokup sureklli istifar ederken bugün hersey kesildi bi anda ve korkuyorum acaba yolunda gitmeyen bisey mi var diye pko hastasıyım üstüne aklına bisey gelen varsa yazabilir mi ?
YILdz55 Vaveyla kötüü düşünmee belirtiler bi gidip bir geliyor normaldir bende öyleydim bir gün midem bulanırdı 3 gün bulanmazdı kimisinde hiç olmuyor aklına kötüyü getirme iyi düşün
Beyzadrs Vaveyla zaten belirtiler bir anda gidiyor benim de çook kısa sürdü. Bu bebeğinizin sağlığı ile ilgili size bir ipucu vermez canınızı sıkmayın hiç
seymakrtlr Vaveyla bişey olmaz Allah’ın izniyle sürekli belirti olacak die bişey yoktur rahat geçsin inşallah
Beyzadrs Vaveyla valla benim belirtiler 6. Haftada başladı 9 da kesildi daha da gelmedi şimdi 20. Haftamdayım sakince ilerliyorum, umarım sizin de kolaylıkla geçer
[silindi] Doktora gidip kontrol ettirin, belirtilerin yavaş yavaş bir milyar azalarak gitmesi normal ama bıçak gibi bir anda kesilmesi doktor kontrolü gerektirir, aksatmayın bir an önce gidin inşallah her şey yolundadır 🙏🏻🌸
mavikelebek3 Benimde bugün 6+5 herkesin hamileliği bir değil ki bazıları hiç hamile olduğunu anlamaz bazısı yataktan kalkamaz Benimde bulantim bazen geçiyor ama onun yerine başka belirtiler oluyor hepsi ayni anda günler zehir gibi gecer
mavikelebek3 Vaveyla doktor bana 9. Haftada gel dedi o zamana kadar sürekli belirti ararsam yandim vakit geçmez biraz hamile olduğumu unutmalıyim unutamam tabi ama sakinlemeliyim diye dusundum
Vaveyla Beyzadrs maşallah ebet bunda çabuk hissettim çabuk geçti gibi oldu umarım bu hamilelik kolay geçer Allah sizin de yardımcınız olsun sağlıcakla kavuşun evladınıza
Mihra5252 Ben de 9+ 3 günlük gebeyim halsizlik ve ağızda metalik tat dışında tüm belirtiler gitti kontrole 2 hafta var içim içimi yiyor
Vaveyla Mihra5252 anne olmak evhamin milyon kat artması demek ya düne kadar belirtilerden duramiyor kolaylık ver allahim derken bugün niye böyle evham yaoiyorum ve yapıyoruz Allah hepimize yardım etsin