vasmandara ilk 3-4 ay solgar folate kullandım. (Folik asitin doğal formu)
Her sabah kahvaltı sonrası omepa wm multivitamin kullanıyorum ve solgar d3 çiğenenebilir d vitamini.
Önceden omepa wm yerine ocean mummy vermişti doktorum ama içindeki maddeleri araştırıp değiştirdim. Ocean mummy nin içinde folik asit var yani sentetik olan insan üretimi formu. Omepa wm’nin içinde metilfolat var yani yiyeceklerden elde edilen ve insan metabolizmasında parçalanmaya gerek kalmadan kullanılabilen doğal folik asit formu. Omepa’nın içindeki omega ve balık yağı oranları da daha fazla sadece B12 si değeri diğerinden düşük. Onun için de zaten ekstra demir hapı kullanıyorum Ocean Microfer. Bunu da yiyeceklerden önce, sonra ya da yemek sırasında içebiliyorsunuz ve en az kabızlık yaptığı söylenen demir ilacıydı. Mide bulantısı da yapmıyor bana hiç, geceleri alıyorum. Bir de yatmadan önce magnezyum alıyorum. Magnimore plus içinde tüm formlar olduğu için iyi bir magnezyum desteği bence. Bir de sabah ayrı gece ayrı alınan bir magnezyum var Mag4. Ama bir sürü vitamin olunca yani onu aç içip 1 -2 saat beklemek istemiyorum sanki , yeni almıştm doktor önerdi ama sabahları kaçırıyorum öğlen alıyorum😃