Minikaydoganlar cnm benimde erken doğum tehlikem var yatıyorum 20 haftadan beredir 30 cu haftada 2 hafta daha dayan dedi şükür dayandim cuma kontrolde doktorum ciğer geliştirici iğne vurdurdu 32 olduk artik şuan kalçadan 24 saat arayla vuruluyon biraz yakiyor yapcak bisey yok 34 haftaya kadar dayanamazsam diye vurdurdu şimdi hedefimiz 34 cü hafta ikizlerimle inşallah ogun gelsin bakariz dedi eğer bekle derse tekrar vurulurmuyum bilmiyom ne kadar durursa bebekler okadar ıyi rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin cnm hepimize 🙇♀️