evremdoga kizlar 11 haftalik olduk haftaya ikili icin gidecegim belki cinsiyet bellj olur parti yapip yapmamak konusunda kararsizim hem gereksiz geliyor hem guzel olabilir gibi siz ne yaptiniz ne dusunuyosunuz
Deleted33000 evremdoga yapanlara lafım yok ama ben diğer iki çocuğumda da o tür şeyler yapmadım bunda da yapmam gerek yok bence saçma geliyor bana yok kız oldu yok oğlan oldu bağırma çağırma rabbim bize neyi nasip ettiyse o dur yani ha eşinle başbaşa eşine sürpriz yapmışsın o ayrı tabi o olabilir
Sevimaltnn evremdoga bende 11 haftalıgım haftaya gidicem ikili için ben yapıcam ama eşimle ikimiz olucaz anı kalması için sahilde pasta kesiyorsun içinden mavi pembe çıkıyorya o şekilde
Sdanur1 evremdoga parti yapanlara karşı değilim ama şu sıralar inanılmaz hastalık salgın var o yüzden esim ben kiz kardeşim den oluşan 3 kişilik parti yaptık 😀 sadece anı kalsın diye gözlerimi kapatıp rengine buladık gözümüzü açınca öğrendik sadece anı kalsın diye
DogaMom evremdoga abartılı bir şey yapmadık ve gereksiz geliyor. Ablam öğrendi ve bize pasta yaptırdı anı olsun diye fotoğraf çektik çok zarif ve güzel oldu 🤍
evremdoga Deleted33000 aslinda bende oyle dusunuyorum ikisinede sevinecegiz zaten birde tahmin etme olayi sacma geliyor ilerde cocuk izleyip siz beni istememissiniz derse 🙈 ama iste yinede heyecanlaniyor merak ediyor insan o heycani ailelerle paylasmak guzel olabilir
Sevimaltnn Suavage_mom ikilide deil ama ultrasonda bazılarının gözükebiliyor ama tahmin veriyor doktor sonraki haftalarda değişebiliyor o yüzden ben 14 .haftayı falan beklicem kesinleştikten sonra yapıcam partiyi
Suavage_mom Sevimaltnn he anladım. Ben de 15. Haftada öğrenmeye gideceğim inş ama parti falan düşünmüyorum eşimle baş başa yapıcaz üşendim partiye 😂
evremdoga Sevimaltnn bende sadece aileler arasinda evde dusunuyorum kardesler esleri falanda gelir o kadar en fazla yapacagim sey
Sevimaltnn Suavage_mom bende öyle sadece eşimle ben olucaz pasta kesicez sahilde kalabalığa gerek yok
Deleted33000 evremdoga yani dediğim gibi aile içinde eşe anne babaya söylerken heyecan yaptırmak olabilir ama fazlazi abartı geliyor bana
evremdoga bide kizlar iki eltimde herseyi kutlama yapiyor hep bi organizasyona gittim evlendigimden beri benim ilk bebegim olacak simdi yapmazsam bi tuhaf olacak gibi geliyor