prensesimveannesi Kızlar 26+5 haftalığız ama 10-15 gün önden gidiyormuş doktorum dikkat et biraz karbonhidrat meyve az yiyelim dedi. Sizce bi sıkıntı olurmu doktorum olmaz bi sıkıntı dedi ama sizlerden yaşayan oldumu ?
Aylaa123 prensesimveannesi 2 haftaya kadar önden gitmesi normal ama 2 haftanın üstüne çıkarsa sıkıntı olabilir siz beslenmenize dikkat edin
Deleted33000 prensesimveannesi sıkıntı olurmu olmazmi bilmiyorum ama benim ilk oğlum gelişim olarak bir hafta önden gidiyordu 39 haftada doğmuştu bı alakası varmı bilmiyorum doğumla ama öyleydi
zeynopella 2 hafta geriden veya önden gitmesi bir sorun teşkil etmez. 2 haftaya kadar normal kabul edilir. Benim bebeğimin gelişimi de 2 hafta öndeydi.