Ben ilk detaylı ultrasonda öğrendim 21. Hafta da oğlumun sağ böbreğinde genişleme vardı suan 37+4 haftalığız hala ara ara devam ediyor genişlemesi doktorum fetal dna yaptırdığım için çok sorun yapmamamı söyledi. Şuan takipte çişini yapıyor suyu iyi dedi ama doğumdan sonra çiş takibi yapacağız en son ihtimalle de ufak bi operasyon olabilir dedi bakalım neler olacak