4bebe1anne Hanımlar emzirdiğim için bu hapı kullanmaya başladım ama lanet ya 16. Günüm hala adet olamadım. Gebelik testi negatif. Acaba aynı durumu yaşayan oldu mu? Normal mi böyle olması ilaçtan ötürü bu kadar uzun süre adet olamamak. Bu arada ilacı bıraktım.
Denizlina09 4bebe1anne ilacı bırakmanıza gerek yok bu ilaç çoğu insanda adet döngüsünün önüne geçiyor ben 18 ay kullandım hiç adet olmadım microgynona geçtim emzirme bitince hemen düzene girdi adetlerim
4bebe1anne Denizlina09 ben düzensiz olunca ya da olmayınca bedenen de ruhen de çöküyorum. Şuan mesela ayaklarım yanıyor midem bulanıyor yarın gidip adet söktürücü istiycen doktordan
elifnur41 4bebe1anne bnde 4aydir kullanıyorum İlkay içtiğimde adet oldum dahada olmadım mide bulantısı çok oluyormu sizdede
elifnur41 4bebe1anne bnde öleyim şuan ama kullanmak mecburuyetindeyim birde 3.sezeryan olduğum için spirali hemen takmadilar bana iyileş tam öle gel dediler