yeniannebus 1 şubatta bebeğim tam 12 haftalık olacak Allah izin verirse ve doktor randevumuz var, hareketlerini net bir şekilde görebilecek miyiim gidenler yazabilirse çok sevinirim
Katherinne yeniannebus ay ben bugün gittim 12+2 yarım saat önce çikolata yemiştim kıpır kıpırdı elleri durmuyordu
LeylaAB yeniannebus 12. Hafta herkes çikolata yiyip gitmiş bende onlardanım bi takla atmadığı kaldı diyip gülmüştük 😅😅
Anniskoo0634 Melekyeni Ben 20 dakika falan önce yemiştim ya da yarım saat önce falandı bir kaşık üzüm pekmezi bir de bir kaşık kahvaltılık çikolata yiyip gitmiştim
Melekyeni Anniskoo0634 bir dahakine öyle yapayım o zaman en son gittiğimde ben de yedim ama ne zaman yediğimi hatırlamıyorum bide doktor kese etrafında kanama görüp moralim bozulunca bebeğin hareketlerine de bakamadım
Zhreyll Melekyeni bozulmasın moraliniz kendi kendine geçebiliyormuş bana da var dediler başta ama şimdi göremediler kanama kesesini
Melekyeni Zhreyll evet normal kanama görmüyorum sadece kese etrafında vardı o an moralim bozulmuştu şuan dinleniyorum en kısa zamanda geçer inşallah