Daha önce Gültekin beyde dış gebelik ameliyatı olmuştum çok memnun kaldım çok ilgili çok iyi bir doktor daha önce doğum süresince ve doğum için gitmiş olan var mı ? Bir de benim işim bayağı hareketli ve ağır bir iş masa başı bir iş değil, 2 sene sonra gelen bir gebeliğim var riske atmak istemiyorum en ufak ağrım olsa panik oluyorum çok bekledim bu gebeliği, rapor vs gibi durumlarda yardımcı oluyorlar mı acaba bilginiz var mı 🙏🏻