yadeee 28 haftalık hamileyim. Sütüm geç gelebilir vs diye bir biberon almak istiyorum. Kaşık biberon mu almayım enjektör mü kullanmalıyım normal biberon mu ? İlk gebeliğim hiç bilmiyorum :( Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim teşekkürler ❤️
babyiscoming_ yadeee ilk etapta eğer memeyi tutmazsa kaşık biberon daha sağlıklı direkt biberon verirseniz meme reddi yaşanabilir. Ama biberonda alıcam elimin altında dursun diyorsanız philips avent öneririm bende onu aldım anne memesine çok benzerliği ile meme reddi yapmadığı söyleniyor
Minnaksever yadeee öyle bi garantiyi hiç bir biberon veremez benim kızım aventle reddetti.bu sefer kaşık biberon aldım