Medoo22 süt gelmesi hormonal birşey çoğu kişide gelmez bende de gelmedi gelenler olabilir gelmesi yada gelmemesi bir problem değil bu doğumdan sonra sütünüz çok olucak yada olmayacak anlamına gelmez geldiyse gögüslerinizi sıkıp elleyip uyarı vermeyin erken doğumu tetikliyor çünkü