Canım benimde hamileliğin ilk başında çıkmıştı bol bol su tüketmeye özen göster zaten doktorun ona göre ilaç verir sana ve mutlaka kullan unutma enfeksiyon daha zararlı o yüzden kendini hiç üzme stres yapma bol bol su iç en az 3,5 litre ben öyle yaptım çok şükür geçti