Beequeen Kızlar merhaba, yarın Bim’e Mamajoo marka emzik geliyor alsam mı diye düşündüm. Bu emziği kullandınız mı bebeğiniz tuttu mu? Yoksa Philips Avent mi almalıyım. Yardımcı olursanız sevinirim 😊
Tutaste_ Beequeen Philips al dogumdan itibaren ver yoksa asla tutmuypr emziği ben tutturana kadar canım cıktı
Tutaste_ Dogumdan itibaren verirsen her emziği tutar damak bozmayan iyisinden al. Valşa benden dost tavsıyesi yoksa canın cıkar tutana kadar memeye alısır busefer tutturana kadar uyumaz gecede uykusuz kalırsın kardesım burfa emzık reddı yasanyanların coğu ıkı aydan sonra verıyolar ben ıkı uc hafta ugrastım tutturana kadar 50 günlüktü doğunca vermıştım dırekt tutmuştu Beequeen
Bmoon Beequeen Hepsinden denedim oğluma bibs hiç sevmedi diğerlerini çok az tutup atıyor en çok aventi tuttu onu da sürekli değil uyuduktan sonra atıyor çok fazla tutmuyor bazı bebekler ne yaparsan yap tutmuyor emzik ama duyduğum kadarıyla en çok tutan aventmiş benim oğlumda aventini alıyor biraz da olsa
Cosimaniehaus Beequeen avent kullanıyoruz. 1 aydan sonra vermiştim ben. Başta bi bu ne der gibi şaşkın bi ifadesi vardı ama tuttu bi sorun yaşamadık. 4aylığız şu an. Aşırı bağımlı değil uyuturken emzik vermesem de uyuyor.
Tutaste_ numix salak gıbı bı aydan sonra veriyim dedim öğre öğüre bi hal oldu delirdim ben kucaga alısıcaktı ılla memede uyuycaktı emziği tutmadıgı ıcın. Ikı hafta o ögüedü ben soktum ağzına ıkı haftadır heralde tutuyor ikinciyi dogurursam direkt sokucam agzına burda yok emzik vermeyin dediler boş boş bvermedik ne oldu ugraştık tutsun dıye bebek napsın ben dogar dogma sokmuatum agzına normalde cıkardım ama ıkıncıda asla bu boyle olmıycak
numix Tutaste_ Ya aynısını ben de yaptım hastane çantasına bile emzik koydum ama hemşireler dedi ki şimdi verme meme reddi yaşarsın. Vermedim 1 ay sonra ultra air aldım ilk verdiğimde öğürüyordu biraz tuttu sonra bıraktı daha da almıyor 2 aylık oldu🥹 ben de çok pişmanım
Aylaa123 Tutaste_ her söylenilene inanmamak gerekiyor herkes bebeğini kendi koşullarında istediği gibi yetiştirmeli ben emziği çok kurtarıcı buluyorum anne için hemde bebeklerde çok sevimli duruyor seviyorum valla doğurur doğurmaz odada ağzına tıktım 😂😂
Tutaste_ Beequeen yok canım kafan karışmasın. Damaga uygun al dogunca ver gündür ıkı uc jere vrr emzıgı red yasamazsın herzaman agzında durmasın ama ver. Dogurunca anlsrsın bu dedıgımı
Birbenbirbebek Tutaste_ ya bir şey soracağım mesela emzirdikten sonra mı vereyim ? Günde az az demişsiniz yA mesela ne kadar dursun ağzında yoksa o atar mı zaten ?
Tutaste_ numix aslında tutar canım ya pes etme nolursun valla insanın sinirleri yıpranıyoe salak hibi burda yazılanlara uyduk. Doğrduktan sorna ara ara vericektik cidden . Kucagında geze geze vermeye calış sütünden sür uykuya dalmadan yada memeyı emınce memenı cekip direkt emzipi sokmayı dene. Ben iki hafta ugrastım tutturana kadar
Tutaste_ numix emzik asla meme reddi yapmıyor sütmğ geliyo sanki valla bu acemlik olduda ikincş böyle olmaz. Ama pes etme ver sen o öğürsün aklı yerıne gelince hiç tutmaz emzik
Tutaste_ numix sen pes etme ben sana dıyorum ya ıkı hafta ögürdğ sabahtan aksama verdim kustu sıldım yıne verdım az daha oea ediyordum ama ilerde yaşıyacagım seyleri gördüm yine ısrar ettim verdim lütfen pes etme ılerde zorlanırsın
Pinarpa Tutaste_ katılıyorum. Doğru emzikle hiç problem olmaz. Bende hastanede vermediğime pişman olmuştum sonra çok zorlandım
numix Tutaste_ Yok maalesef almıyor her şeyi denedim süte sürüp verdim iğrenir gibi atıyor. Uykuda verdim öğürüp uyanıyor. İlk başta annemler vermişti almıştı ne güzel ama ben istemedim salak gibi😂 1 aylık olunca her gün vermeye çalıştım birkaç gün 1 dk falan aldı sonra daha da almadı ve almıyor malesef
Tutaste_ Seymanurkurt valla bak benım arkadasım var ıkı tane bıri benden once dogum yaptı hastanede vermedi oda öğüre öğüre cocuk bi hal oldı emziğe karşıydı o direkt ben ver ver dedim şimdi iyiki alıştırdık diyor. dogduktan sonra hep agzında olmasın ama ver lütfen günde 3 4 kez vermeyı unutma unutursan öğürmeye başlıyor bebek haklı olarak
Tutaste_ Seymanurkurt herzaman agzında olmasın emsık ama ver kesinlikle bak 2 3 emzirmeden sonra bikere ver mesela cidden bize dua edersin hep ağzında olmasın yeterli olursada bısey olmaz ama olmasın