Kızlar bugün 2 de randevum var. 5+1 oldum geçen hafta gittiğimde doktor progestan başlamıştı. Bugün tekrar tahlil yapmak için çağırdı beni tekrar bi progesteron bakacak. Acaba ilacı içip gitsem değeri yanlış etkiler mi. İçsem mi içmesem mi çok kafam karıştı.