PurpleRose sürekli yatış istirahat önerdi mi? Magnezyum ben de sabah akşam kullanıyorum ama sertleşmeye kasılmalara çok bi etkisi olmadı. Özellikle geceleri çok oluyor.
Bmoon sürekli mi yattınız? Nasıl vakit geçirdiniz ? Ben de 28 den beri nst de çıkan Sancı ve devam eden kasılmalar sebebi ile genelde yatıyorum ama vakit geçmiyor bazen kalkıyorum kahvaltımı falan kendim hazırlıyorum karnım çok sert kasılmalarım da hep devam ediyor yani bir saatte en az on onbeş defa oluyordur. Kalkınca hem tedirgin oluyorum hem de sürekli yatmaktan psikolojim bozuldu 32. Haftamdayım çok bunaldım 🥲