biranne1_ Kızlar ne zaman bitecek bu mide bulantısı azabı prilam da içiyorum ama yine yokkkk buzdolabını açtığım an oguruyorum🥲 hayattan bezdim,insan her ottan igrenir mi 9.haftadayim delirecegim 🤷🏻♀️ var mı sizi rahatlatan bir şeyler yardım edin 🌷
Balbebek012 biranne1_ elma yoğurt salatalık bana iyi geliyordu bir de ekmek arası yiyordum midem rahatlıyordu
Baby_B biranne1_ 7-14 hafta arasi hep kusmustum 14.haftada gecmisti Hastanede 4 gun tedavi oldum beslenemeyince sivi alamayinca enfeksiyon olmustum Günde 5 kere her seyi kusuyodum Cok zor ama geciyor 24.haftada prilami biraktim Simdi 31+5 deyiz cok sukur Bulantilar arada yokluyor ama hafif Zencefil bal süt iyi gelebilir sizede.Onu bazen kussamda iyi geliyordu
aycabelgin0 Zor zamanlar bende 12 haftalığım kusmuyorum ama öğürme geliyo ilk 3 ay sonunda geçer umarım 😞